Veelgestelde vragen
Problemen? Of heb je een vraag? Wellicht dat deze al beantwoord kan worden middels onderstaande "Veelgestelde vragen". Staat je vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
Account
Ik ben nog geen klant bij Thibo. Kan ik toch via My Thibo bestellen?
Nee. Alleen door Thibo aangemaakte, branchegerelateerde bedrijven krijgen toegang tot My Thibo.
Kan ik als particulier of niet-branchegerelateerd bedrijf bij Thibo bestellen?
Nee. Particulieren en niet-branchegerelateerde bedrijven kunnen gebruik maken van een speciale webshop voor eindgebruikers:Â thibo-online.nl.
Ik ben klant bij Thibo en zou graag mijn bestellingen via My Thibo plaatsen, kan dit?
Jazeker! Wij kunnen een My Thibo account voor je aanmaken, zodat je direct toegang hebt tot het online bestellen, je orders, offertes, facturen etc! Stuur ons even een bericht via het contactformulier :)
Ik ben hoofdgebruiker van My Thibo, maar wil graag dat mijn collega / inkoper ook bestellingen kan plaatsen via My Thibo. Kan dit?
Je kan bij het aanmaken van een sub-account ook aangeven of deze persoon prijzen mag zien, of hij/zij ook bestellingen van anderen mag authoriseren en/of dat er een gelimiteerd budget van toepassing is.
In dit laatste geval kan je eenvoudig aangeven wie bestellingen van je sub-account moet authoriseren! Handig toch?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Geen probleem! Op de loginpagina kan je aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent. Als het e-mailadres dat je vervolgens invult bij ons bekend is, dan sturen we je e-mail, waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Bestelling
Ik heb een bestelling geplaatst. Krijg ik hiervan nog een bevestiging?
Ja. Na plaatsing van je bestelling ontvang je een automatische bevestiging per e-mail. Zonder tegenbericht wordt je bestelling op de gewenste leverdatum geleverd. Indien de leverdatum niet haalbaar is, of indien er wijzigingen in je bestelling plaatsvinden, ontvang je hier ook weer een nieuwe bevestiging van.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Zonder overleg met onze salesafdeling kunnen eenmaal geplaatste bestellingen niet meer gewijzigd worden. Heb je een foutje gemaakt of moet er een wijziging doorgevoerd worden, neem dan altijd even contact op met een van onze salesmedewerkers via +31 492 471 333 of via mail: info@thibo.nl.
Levering
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bij het plaatsen van je bestelling kan je in de checkout een gewenste leverdatum ingeven. Thibo zal altijd trachten deze datum aan te houden voor de levering. Indien deze niet gehaald kan worden neemt iemand van de salesafdeling contact met je op. Bestellingen geplaatst vóór 13u kunnen, mits voorradig, de volgende werkdag geleverd worden. Bestellingen geplaatst ná 13u kunnen kunnen vanaf de eerstvolgende geleverd worden.
Kan mijn bestelling op projectlocatie geleverd worden?
Ja dat kan. Je kan in de checkout kiezen uit verzendadressen uit je "adressenboek" of een nieuw, bij Thibo nog onbekend, verzendadres ingeven. Bijvoorbeeld de projectlocatie.
Ik heb zelf geen losmogelijkheden. Kunnen jullie lossen?
Ja dit kunnen we verzorgen. Kies dat in de checkout voor een "zelflosser levering". Levering met een zelflosser vindt plaats op klant- of projectlokatie. Het is aan de transporteur te bepalen welke zelflosser gebruikt wordt om de goederen onbeschadigd voor je te lossen. Zelflosser kan zijn: auto met kraan, auto met kooiaap, auto met klep en palletwagen. Een bestelde zelflosser welke bij levering alsnog niet gebruikt wordt, zal toch in rekening gebracht worden.
Retourneren
Kan ik via My Thibo een bestelling ook retourneren?
Ja dat kan! Eenmaal ingelogd als Thibo klant kan in je klant account bij de facturen je afgeronde bestellingen zien. Bekijk de details van de betreffende factuur, waarop het product staat dat je retour wilt sturen en kies voor "retour aanvragen".
Alle producten uit het standaard assortiment kunnen eenvoudig via My Thibo geretourneerd worden. Â Niet-standaard producten (grijs gedrukt op de factuur in My Thibo) kunnen via ons retourformulier geretourneerd worden.
Alle producten uit het standaard assortiment kunnen eenvoudig via My Thibo geretourneerd worden. Â Niet-standaard producten (grijs gedrukt op de factuur in My Thibo) kunnen via ons retourformulier geretourneerd worden.
Kan ik mijn retour direct meegeven met de vervoerder?
Nee. Allereerst moeten we de aanvraag voor retourorder via My Thibo of via het retourformulier ontvangen hebben. Zo kunnen en e.e.a. vast voorbereiden voor de retourontvangst. Onze salesafdeling neemt altijd eerste contact met je op om de daadwerkelijk retourzending met je af te stemmen.
Kan ik ook iets retourneren zonder aanvraag via My Thibo of zonder retourformulier?
Nee. We hebben altijd een aanvraag voor een retourzending nodig via My Thibo of via het retourformulier. Retourzendingen zonder een bijgevoegd retourformulier worden niet in behandeling genomen.
Voeg bij een retour dus het formulier toe aan de zending!
Voeg bij een retour dus het formulier toe aan de zending!
Assortiment
Kan ik via My Thibo ook maat- en productiewerk bestellen?
Nee, nog niet. Op My Thibo staan enkel de standaard handelsartikelen. Bestellingen van maat-/productiewerk kunnen middels onze bestelmodule (.xlsm) ingelegd worden per e-mail: info@thibo.nl
Ik wil een product bestellen dat niet via My Thibo te bestellen is, maar in een andere uitvoering of kleur wel. Kan ik dit dan toch bestellen?
Uiteraard! Hiervoor zullen we dit artikel wel even voor je aan moeten maken. Aarzel niet en bel (+31 492 471 333) of mail ons dan direct even!